Härliga helg!

Två underbara lediga dagar dock har redan hälften av den första gått åt. Tog lite lång sovmorgon idag, kände att jag behövde det. Igår var jag med Jonathan på disco. Han dansade lite mer denna gång och vann faktiskt en danstävling där de skulle dansa så tokigt som möjligt. Efter discot blev det mat och Idol framfö TV:n och där fastnade jag hela kvällen.

Idag blir det lussekattsbak och tvätt av julgardiner. Ska försöka hinna få upp adventstjärnor och ljusstakar också annars får de komma upp i morgon.

Tittade ju på Pernillas Julprogram i TV4 plus i onsdags och det var väl ganska mysigt. Hon gjorde bland annat en pepparkakscheesecake men hade citron i stället för apelsin som jag har i den jag brukar göra.

Önskar er alla en fin första advent!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

