Fick ett telefonsamtal idag

Idag vid lunchtid fick jag ett trevligt telefonsamtal. Jag kan ännu inte berätta vad det handlade om men det gjorde mig väldigt glad och jag kan avslöja att det handlade om min blogg och mat/recept. Om det blir som det blir så kommer det att ske i början av nästa år. Får antagligen besked om nån vecka hur det blir och då lovar jag att berätta.

Sitter just nu och tittar på Arga snickaren i kanal 5. Ett av de program som jag följer varje vecka, antingen direkt på TV eller också i efterhand via www.kanal5.se. Klockan nio börjar Pernilla Wahlgrens julprogram i TV4 Plus så jag lär bli sittande framför TV:n till klockan blir 22.

Nu är reklamen slut!
Kram Ann

One Response to Fick ett telefonsamtal idag

  1. […] kan jag berätta!!! För ett par veckor sedan skrev jag att jag hade fått ett telefonsamtal som jag blev väldigt glad av och att det handlade om min blogg och mat/recept. Nu kan jag […]

