Vinnaren i amigurumitävlingen är utsedd!

Hela 52 stycken deltog i tävlingen! Kanonkul!

Jonathan fick vara lotteriinspektör och drog fram följande namn i namnhögen:

Stort grattis till Elisabeth som skrev följande i sitt svar:

 1. Fasta maskor och lufftmaskor

 2. älgen EDGAR – enda älgen min pappa får se i år trots att han jagar…

Jättetack till Salabim som sponsrade med priset och stort tack till alla er som var med och tävlade!

En ny tävling är på gång. Dyker upp lagom till första advent!

Ha det gott!
Kram Ann

2 Responses to Vinnaren i amigurumitävlingen är utsedd!

  1. Göran skriver:

    Jag sitter här och försöker kväva min besvikelse över att jag inte vann. Nu får jag önska mej en sån där monteringssats i julklapp istället.
    Men grattis till dej som vann!

  2. Eva skriver:

    Grattis till Vinnaren och Tack för en jättefin tävling!

