Andra som delar min åsikt

Igår efter att jag hade skrivit mitt inlägg om obefintliga reflexer i stadstrafiken i Borås läste jag en insändare i vår lokaltidning. Där hade en läsare skrivit om precis samma sak och han/hon verklade lika trött och förbannad på osynliga fotgängare.

Det fanns en annan insändare i tidningen också. Någon hade skickat in för att berätta för den stackarn som hade tappat sin Triss-lott att det inte var någon vinst på den. Det var en insändare som fick mig att dra på smilbanden och jag blev alldeles varm inombords. Härligt att någon gör sig besvär för en sådan sak. Mer sånt!

Kram Ann

One Response to Andra som delar min åsikt

  1. elisabet skriver:

    I Örebro spyr man galla över cyklister och fotgängare utan reflexer…………både i lokalradion och på insändarsidorna. Jag håller med men jag har alltid en reflex i fickan

