Skrattade så jag grät!

föreläsningen tidigare i kväll pratade Susanne om ”Bra tillstånd”. Det handlade om positivism och att sprida positiva och bra vibbar runt omkring sig samt att ta åt sig av de bra sakerna man gör och dissa det man misslyckas med. Äh, det är svårt att förklara men man kan likna det vid målgesterna som tex fotbollsspelare gör när de har gjort mål och när man misslyckas med något så ska man försöka att se på det utifrån, som en betraktare och skaka det av sig.

I samband med detta visade hon detta Youtube-klipp och det är bland det roligaste och härligaste jag har sett på länge!

Snacka om att sprida positiva vibbar runt omkring sig!

Kram Ann

One Response to Skrattade så jag grät!

  1. […] veckan efter föreläsningen med Susanne Pettersson (där vi såg det alldeles underbart roliga Youtube-klippet, ni bara måste se det!!) var det väldigt mörkt när jag skulle köra hem. Jag tycker det är […]

