Ullared i Kanal 5

Har precis sett klart på på premiäravsnittet av Ullared i Kanal 5. Helt klart sevärt. Har man någon gång varit på Ullared, eller Gekås Ullared som det egentligen heter så känner man allt igen sig. Är det då den typiske Ullaredsshopparen som gestaltas i programmet? Skulle inte tro det. Jag tror nog att de har valt ut de mest utstickande personerna för att göra bra och underhållande TV, och det har de verkligen lyckats med.

Trots att jag inte bor alls långt från Ullared så har jag bara varit där fyra gånger tror jag. Senast var det i somras och då satt det skyltar uppe om att TV-programmet höll på att spelas in. Vi såg dock inte till några kameror så jag tror (och hoppas) inte att vi har kommit med.

Kommer helt klart att fortsätta följa serien iaf. Antingen på TV eller via kanal5.se.

Annars har dagen varit bra men jag har haft mycket att göra på jobbet. Vi har firat en jobbarkompis som fyllt 60 år och jag hjälpte till med fikat som hon skulle bjuda på när hon skulle få sin present och blomma. Det tar alltid lite extra tid när det är något speciellt som ska göras. Hela dagen blir förskjuten. Har ett ganska pressat tidschema annars och firandet plus en sen leverans av varor satte hela min tidsplanering ur spel. Nu är det ju inte så ofta som det sker sådana här saker så jag tycker mest att det är kul. Allt blir ju gjort till slut iaf trots att man kanske får stressa lite extra emellanåt.

Ha det gott!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

