Vinnaren i socktävlingen är utsedd

Mitt i natten har jag haft en dragning bland de som har skickat in rätt svar och vinnaren blev:

vinnare_sockpaket

Stort grattis till Anette Engdahl som skrev följande i sitt svar:

Hej!
Man använder 5 stickor och garnet kommer från Tyskland.
Jag har ingen blogg ännu,men jag har som du tänkt på det väldigt länge.Kanske dags nu?Jag har inte heller stickat några strumpor,men en kompis ska hjälpa mej komma igång nästa vecka, så det vore ju toppen att börja med ett vinst garn!

Jättetack till Opalgarn som sponsrat med priset och stort tack till er alla som ville vara med och tävla.

Nästa helg kommer en ny tävling för alla er som är sugna på mer handarbete. Lägg gärna till mig på bloglovin så missar ni inte när tävlingen kommer upp på bloggen. Klicka på knappen här nedanför.

bloglovin

One Response to Vinnaren i socktävlingen är utsedd

  1. […] Tävla och vinn ett sockpaket! Tävlingen är avslutad, vinnaren avslöjas här. […]

