Bowlingdags!

I morgon ska ekonomiavdelningen som jag tillhör ut på avdelningsktivitet. Vi ska bowla och äta god mat. Vi skulle egentligen haft vår aktivitet för några veckor sedan men sjukdomar och krämpor satte stopp för den planerade aktiviteten: Klätterskogen i Borås. Nu har klätterskogen stängt för säsongen så då satsade vi på bowling i stället. Jag har inte bowlat på hur länge som helst men jag vet att jag på fredag helt klart kommer att ha träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade.

Innan vi åker till bowlingen ska vi äta en god macka på jobbet och det är såklart jag som fått i uppdrag att fixa dessa. Det blir nygräddade chiabatta med brie, salami och rödlök. Ska försöka komma ihåg kameran och fota mackor och bowlingklot.

Nu är det dags att krypa ner i sängen!
Kram Ann

One Response to Bowlingdags!

  1. Sofia skriver:

    Svar: Kanske det kanske. 😉

