Generande hårväxt

Visst är det skumt det där med hårstrån som växer i ansiktet?! Jag har tre ställen i ansiktet där det växer ut hårstrån. Ett på kinden och två på halsen. Stället på kinden har jag bra koll på för där känner jag direkt att ett strå är på gång och kan plocka det. De på halsen däremot har jag ingen koll på alls eller också växer de med turbofart, för även om jag har kikat och kollat en dag, så är det ett 1 cm långt strå där två dagar senare! Helskumt!

Angående hårväxt så kom jag precis att tänka på Avsändare: Gullan, och det underbara brevet hon skickade till mig i somras med min vinst i hennes tävling. En ögonbrynskniv vann jag och så här vackert var kuvertet:
gullanbrev

Kram Ann

4 Responses to Generande hårväxt

  1. Nelly skriver:

    Vad är en ögonbrynskniv…?! 🙂
    /Nelly

  2. Göran skriver:

    Jag säger då det, vilka problem???
    Du, gå till Lidl och köp ett 10-pack engångshyvlar för 10 spänn. Garanterat billigare och bättre än en ”ögonbrynskniv”. (Hade ingen aning om att det fanns såna, men är inte det minsta förvånad)

  3. gullan skriver:

    *s* jag skulle precis påminna dig om ögonbrynsknivens förträfflighet!
    Göran; en ögonbrynskniv kostar ca 10 kr, räcker i nästan en evighet och kommer åt där hyvlar är för stora. en fantastisk produkt!
    🙂
    Hej då från Gullan!

