En tripp till Göteborg

Idag åkte jag, Jonathan och Sofia till Göteborg för att hälsa på mamma som ligger på Sahlgrenska efter sin operation i torsdags, en operation som för övrigt gick helt enligt planerna och dessutom gav ett positivt besked om man nu kan säga det när det handlar om cancer. Hon var pigg och vid gott mod och trivdes bra på avdelningen så det var härligt att se. Efter sjukhusbesöket åkte vi och käkade och sedan blev det en liten tur till IKEA. Jonathan checkades in på Småland så jag och Sofia kunde strosa runt och kika helt på egen hand. Det blev lite smågrejer som plockades ner i den gula kassen och jag tror aldrig att jag har handlat för under 500.- på IKEA någon gång. Handlade bland annat en säng till Molle och den föll nog herrn i smaken för just nu ligger han där i och sover som en stock.

molle_bästis

En ny vinst på V75 blev det idag minsann, denna gång var det min tippning (fast jag får nog tacka Harry Boy) som gav oss och grannarna dryga 3000.- att dela på. Alla slantar, stora som små, är välkomna!

Ha det gott!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

