Bokhörna på jobbet

Idag fick jag en bokhylla till min matsal på jobbet. Det är jag och en jobbarkompis som har dragit igång Bokhörnan. I bokhyllan är det tänkt att man kan ställa sina gamla utlästa böcker som man inte har hjärta att slänga och om man vill låna någon bok så är det bara att låna med sig. Ska bli spännande att se om det fylls på med några böcker i morgon, jag kommer att ta med mig en kasse iaf. Återkommer med rapport om Bokhörneprojektet.

Kram Ann

2 Responses to Bokhörna på jobbet

  1. Koola Viola skriver:

    Vilken kanonbra idé! Det skulle jag testat när jag jobbade på ”det stora företaget” förut. Nu är det lite svårare. Nu är jag ju egen företagare. Med bara mig som anställd. Lite enahanda…
    Men den braiga idén skriver jag upp 🙂

