Före och efter

Hittade en bild på mig som togs för nästan exakt ett år sedan. Sedan dess har jag gått ner ca 10% av min ursprungsvikt. Det gör ganska stor skillnad. Det är bra att se bildbevis på vad som faktiskt har hänt. Jag började äta enligt LCHF i mars i år och har inte följt det helt slaviskt men gått ner iaf. Nedgången har gått i precis lagom takt och några kilo till så skulle jag vara helnöjd.

Här är en länk till mina LCHF-recept här i bloggen. 

Före:
ann080911

Efter:
ann2

Kram Ann

3 Responses to Före och efter

  1. gabbiz skriver:

    Du är så fin!

    Kram.

  2. Pettz skriver:

    Tjena snygging!

    Har du något för dig ikväll eller? =)

  3. Fina Ann!! Bra jobbat tjejen!! =))

    LCHF är här för att stanna, det tror iaf jag! =)

    Kramkram!!

