Tornardovarning!

Körde precis iväg Jonathan till en kompis där han kan stanna hur länge han vill, tycker det är skönt när det inte alltid är begränsat till 2 timmars lektid. Molle ligger ute i hundgården. Oscar åkte till sin pappa igår och Sofia är kvar där över helgen. Sambon sitter i bilen på väg hem. Hönorna och kaninen har fått mat och katterna sköter sig själva. Fattar ni?! Jag har hela huset för mig själv. Nu ska jag kolla in min att-göra-lista och börja bocka av. Här ska röjas och städas! Underbart att bara kunna dra upp volymen på radion och dra igång som en tornado genom huset!

Önskar er en skön lördag!
Kram Ann

2 Responses to Tornardovarning!

  1. Koola Viola skriver:

    Ha ha, precis sån är jag också. När hela huset är tomt så drar jag upp volymen så fönsterrutorna skallrar och sen börjar jag storstäda. Förhoppningsvis hinner jag städa färdigt och även njuta av renheten en stund, innan hela drösen kommer hem igen och rör till alltsammans på nytt 😉

  2. Låter fint det! =)

    Själv har jag vallat runt grannen i affärer idag, från Kungsbacka till Klädkällaren… inte fel det heller =)

    Kram o hoppas du får en bra helg!

