Kattutställning dag 1

För några timmar sedan kom jag hem från kattutställningen där jag hade tillbringat några timmar. Jag kollade på katter, pratade med folk som jag inte träffat på länge samt höll i panelen, dvs. själva finalen. Allt flöt på smidigt och fint och jag är nöjd med min insats. Jag gör detta en gång om året och man hinner bli lite ringrostig emellanåt men jag klarade mig från några felsägningar iaf. Tror jag.

Jonathan åkte med mig när jag åkte in till stan och vi hämtade Sofia och sedan körde jag dem till Navet, ett tekniskt och naturvetenskapligt centrum. Där tillbringade de några timmar och lekte och hade kul medans jag var på kattutställningen. Sedan åkte de buss till Knalleland och käkade hamburgare och handlade lego och spel till datorn. Jag tror att de var ganska nöjda med dagen båda två.

Jag hämtade kidsen när utställningen var klar, körde hem Sofia till sin pappa igen och sedan åkte jag och Jonathan och handlade lite snabbt. Därefter bar det av hemåt och det hade blivit hög tid för mat. Hemlagad pizza stod på menyn idag. Oscars hade en kompis här hemma som ska sova över och det var två proppmätta killar som sträckte ut sig i soffan efter att ha ätit upp sina pizzor.

Nu sitter jag härmed en Bacardi Breezer Lime och har det bara bra. I morgon är det kattutställning igen och sedan är denna helgen över…

Önskar er en skön lördagskväll!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

