Äntligen vinst!!!

Vi och grannarna, tillika kompisarna, har ju spelat på V75 ett tag nu och det har väl inte gett några stora summor direkt. Vi har spelat varannan vecka var och satsat 192.-. Oftast brukar det bli en Harry Boy. Denna veckan var det grannarnas tur och jag fick som vanligt raden mailad till mig tidigare idag.

Jag kollade loppen ett efter ett allteftersom resultaten dök upp på www.atg.se. Efter 6 lopp hade vi 6 rätt. Då var jag tvungen att åka 3 mil bort för att hämta Jonathan på kalas. Jag satte på P4 på radion för jag tänkte att de säkert skulle lämna rätta raden där. Visst skulle de det. Efter kvart i fem-nyhterna! Strax efter fem blev det sportdags och då började de med nåt lopp från Finnkampen i Göteborg. Men hallå!! V75!! Så blev det änligen dags för lite hästar och det blev ett sammandrag av sista loppet men tror ni att de nämnde vilket nummer hästen hade som vann? Nädå! Bara hans namn, och det visste ju inte jag där jag satt i bilen. Visste bara att det var häst nummer tre. Så skulle de då dra den rätta raden och det var det segaste jag har hört. I lopp nummer ett vann häst nummer 12, Skully Gully. I lopp nummer två vann… osv. osv. Men kom till lopp sju då!!! Till slut fick jag svaret och det var häst nummer tre!!! 7 rätt!! Jag visste att det var några lågoddsare så jag hoppades inte på några miljonsummor men några tusen blev det iaf. med alla sexorna. Tyvärr blev det ingen utdelning på femmorna.

Kul att äntligen vinna lite grann. Extra kul var det eftersom grannen hade plockat ut de två spikarna, resten var Harry Boy. I fredags funderade jag faktiskt på om vi verkligen skulle fortsätta med hästarna för det verkade ju inte ge något iaf. Kanske hade varit större chans om man köpte triss för pengarna. Nu är jag glad att jag inte föreslog det.

Önskar er en skön lördag!
Kram Ann

2 Responses to Äntligen vinst!!!

  1. Men GRATTIS till vinsten!!!!!!!!! =)))

    Kram

