Bild fixad i Photoshop

För snart ett år sedan efterlyste 1000apor bilder på kändisars ansikte som var inmonterade i roliga bilder. De skulle betala för varje publicerad bild. Kommer inte ihåg hur mycket, kan det ha varit 200 kr/publicerad bild. Jag tycker att det är kul att leka i Photoshop och fixade ett antal bilder som jag skickade in men ingen av bilderna blev publicerade. Kom att tänka på de där bilderna häromdagen och kom på att jag lika gärna kan visa bilderna här, i min egen blogg.

Jag tar dem en och en och börjar med den jag är mest nöjd med:
ernst1

Hoppas inte att man kan bli stämd av en sån här grej, det är ju bara på skoj.. =)

7 Responses to Bild fixad i Photoshop

  1. Emma skriver:

    Sv; Jag håller faktiskt med! Det är mycket roligare med eget pysslande! Då får man ju en alldeles egen dräkt och ingen kommer på maskeraden i en likadan!

  2. haha!!!
    Det var ju inte direkt vad man hade tänkt Ernst i… fatta hur avigt det skulle vara i sommartorpet eller vad det nu kan heta! *asgarv*

    Mera sånt!

    Tack för ditt gulliga inlägg!
    kram på dig!

  3. linnea skriver:

    heh åhh jag vill också kunna hur man ”klipper ut” på photoshop, kan du lära mej eller är det svårt att förklara:]?
    om du har msn, kan vi ju lägga till varandra!

  4. […] fixad i Photoshop nr. 2 Tänkte lägga ut ännu en bild jag fixat i Photoshop. Kolla här för information om varför jag gjort bilden och för att kika på Ernst Kirchsteiger i en ganska […]

  5. Vera skriver:

    Har du den nyaste photoshop?
    Dessa bilder är grymma!

  6. […] nr. 3 Här kommer då bild nummer 3. Första bilden på Ernst Kirchsteiger hittar du här och tvåan på Blondinbella finner du […]

