Maskerad igen

I morgon ska Jonathan på kalas hos en klasskompis och det är återigen maskerad. Inbjudan kom i tisdags så vi har inte haft så mycket tid på oss att klura ut vad han ska vara. Förra gången var han ju Svampbob Fyrkant. Vill gärna inte köpa en färdig dräkt utan gör helst en egen. I går kom vi äntligen på vad han skulle vara. Han stod i köket med en stor kartong framför sig och då slog det mig att vi skulle göra en robotdräkt.

Idag har vi börjat med skapandet och det går framåt. Jag älskar att fundera och klura ut lösningar och sedan omsätta dem i praktiken och se att det verkligen blir så som jag har tänkt. Lovar att lägga ut bild på det färdiga resultatet när dräkten är klar. Edit 090816, bild på robotdräkten finns i detta inlägg.

I morgon förmiddag är det dags för skjuttävling igen, kretsmästerskap i precisionsskjutning i Ulricehamn. Sambon ska ge sig ut på bockjakt i morgon bitti, det är första dagen som det är tillåtet att jaga och den chansen kan han ju inte missa. Min mamma ska därför komma hit och passa Jonathan och Molle.

Önskar er en skön lördag!
Kram Ann

2 Responses to Maskerad igen

  1. Sofia skriver:

    Och mig! 😉

