Vart tar kvällarna vägen??

Det säger bara swisch! Så är klockan läggdags och några swisch senare skulle man varit i säng för längesen.

Igår var det klubbmästerskap i precisionsskytte och jag låg på 5:e plats (av 20 startande) efter grundomgången på 7 serier. Efter de avslutande 3 finalserierna (de 10 bästa går till final) hade jag halkat ner en placering och slutade alltså på plats 6. Jag är nöjd med mitt resultat förutom några kassa skott. Med tanke på att jag inte rört pistolen på över en månad så kan jag inte klaga direkt.

När vi kom hem var det lite lek med hunden, prat med barnen och swisch så var klockan närmare midnatt.

Idag kom jag hem, fixade mat, vi åt, jag klippte Oscar och därefter hade vi saftprovning. Tänkte skriva lite mer om just saftprovningen en annan dag. Annars har kvällen mest bestått av hundpromenader, hundmatning, hundbus och hunddressyr. Det tar tid att ha hund. Och nu har det sagt swisch igen. Sängen kallar.

Kram Ann

One Response to Vart tar kvällarna vägen??

  1. Koola Viola skriver:

    Hu här säger det swisch också. Väldigt vad dagarna trillar på snabbt. Och OM det tar tid med hund. Det var rätt många år sedan vi hade valp i huset, man har glömt bäbisvalpandet, och över ett år sedan vi hade hund. Men nu är det full rulle igen 🙂

