Steg för steg

Jag har haft stegräknare på mig på jobbet i torsdags, fredags och idag. I torsdags lyckades jag nollställa den nån gång på förmiddagen och hamnade på ungefär 12000 steg efter nollställningen. På fredagen kom jag upp i ca 9000 steg, det är ju inte så många som äter lunch på fredagar, dessutom slutar jag redan klockan två. Just nu står stegräknaren på 15155 steg. Inte konstigt att jag är trött i benen.

Förutom en hel dags jobb i personalmatsalen har jag varit i stan och gjort några ärenden samt handlat. Några turer i trädgården med hunden har det blivit också.

I morgon har vi tänkt att åka och skjuta klubbmästerskap. Har inte hållt i pistolen sedan SM i början av juli så vi får väl se hur det går. Ska försöka komma ihåg att ta med mig ett par andra tofflor att byta med i morgon eftermiddag på jobbet, det brukar kännas lite skönare i fötterna då. Annars kan jag ju alltid skylla ett eventuellt dåligt resultat på trötta ben och fötter =)

Mina stora barn kommer äntligen hem i morgon. Sofia har varit iväg nästan en vecka och Oscar har varit iväg hur länge som helst känns det som. Saknar dem… för att inte tala om hur mycket jag kommer att sakna Sofia när hon nu flyttar till sin pappa. Hon har tagit med sig en hel del från sitt rum och det känns verkligen konstigt och tomt när man går in där.

Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

