Mätta och belåtna…

… efter lax, färskpotatis och romsås med kaffe, glass och hallon till efterrätt åkte min bror med familj hemåt till Eskilstuna. Det är nog snart dags för oss att åka dit och hälsa på, vi har inte varit där sedan sommaren 2002.

Snart ska jag och sambon sätta oss i trädgården och dricka lite kaffe. Han håller på och fixar med hundgården just nu och är nog snart klar med målandet. Jag funderar på att ta med mig Molle ut i skogen och kika efter kantareller, Sofia och Jonathan ska ut och gå en sväng och sambon funderar på att ge sig ut i skogen och jaga lite. Det gäller att ta tillvara på den sista lilla ledigheten, i morgon börjar allvaret igen, iaf för mig. Min största fasa är hur jag ska orka komma upp i morgon bitti. Det har varit gott om sovmornar under semestern.

Ha det gott!
Kram Ann

2 Responses to Mätta och belåtna…

  1. gullan skriver:

    hej ann, japp, grått var färgen. ikea såklart… hade sakerna i sonens rum från början. sedan har de vandrat runt!
    kram
    Hej då från gullan!

  2. *fnissar* min bror bor också i eskilstuna…

