Dags att få tummen ur…

Om två och en halv timma kommer bror med familj samt min mamma hit. Behöver röja och dammsuga lite, borde torka golven också, hoppas jag hinner det. Ska också förbereda maten, det är ju inte så kul att stå och greje med det när de är här.

Varför är det så lätt att fastna framför datorn, man kollar bloggarna man följer, checkar aftonbladet, hittar nåt att läsa, följer en länk och vips så har det gått en timma.

Nä, nu är det verkligen dags att få tummen ur!

Önskar er en fin söndag!
Kram Ann

One Response to Dags att få tummen ur…

  1. Göran skriver:

    Jag känner igen fenomenet med att fastna vid datorn.
    Men istället för att försöka få tummen ur, kanske det funkar bättra att dra kontakten ur – väggen.
    (jag har en dammsugare som står här och hånflinar åt mej. Snart klipper jag av sladden, med en sekatör. Bara jag själv kommer ihåg att dra ur kontakten först…)

