Skithund ;)

Ja, det blir ju lite skitande här inne när vi inte riktigt fattar hundens signaler. Oftast gör han ifrån sig utomhus men olyckor händer ju. Det går iaf bättre och bättre. Annars är det mest dammsugning som gäller nu, det blir ju så mycket skitigare på golven när man har hund. Brukar märka det direkt när min brors hund har varit här i några timmar men nu märks det ju varje dag. Kommer att dammsuga oftare framöver, det är nåt som är säkert. Jag har sedan några år tillbaka köpt dammsugarpåsar från Dammsugarpåsar.se. Har en prenumeration där och får en paket påsar två gånger om året. De kommer hem i brevlådan tillsammans med ett inbetalningskort. Perfekt för en sån som mig som alltid glömmer att handla såna där förbrukningssaker när jag handlar i affären. Jag har iaf ganska många dammsugarpåsar i städskåpet nu och funderade för ett tag sedan på om jag skulle ändra till en gång per år men nu efter hundköp lär jag nog göra åt de extra påsarna jag har.

Idag skiner solen och jag är på bättre humör än i går. Känner mig piggare och gladare. Sambon bygger på hundgården och jag ska strax börja med höstens första Konsumblad. Jonathan kollar på TV och Molle ligger och sover.

jonathan_molle

Kram Ann

One Response to Skithund ;)

  1. Koola Viola skriver:

    Bra tips om dammsugarpåsar.se :o)

