Mmmmmmätt!!!

Fast inte sådär proppmätt utan precis lagom. Kycklingsalladen blev precis så underbart god som jag hade väntat mig. I mitt hungriga tillstånd hade iofs allt varit underbart gott.

Funderar på om jag ska ta och knalla över till grannen och plocka lite röda vinbär. Har tänkt att göra det hela veckan men det har inte varit väder och tid. Dessutom har jag knappt några burkar som passar till gelé. Skulle köpt sådana i fredags i stan men de var helt slut på Eko, de brukar ha perfekta burkar annars. Sedan glömde jag av burkproblemet så när grannen ringde igår och frågade om jag hade varit och plockat redan så tog jag upp mitt problem med för få burkar och då sa hon att hon hade ett gäng som jag kunde få. Kanon!

Himlen är blå och det ser ut att vara ganska skönt väder nu, det får nog bli lite kvällsplock av vinbär.

Ha det gott!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

