Tack Länsförsäkringar!

Jag gillar vårt försäkringsbolag! I måndags skickade jag in skadeanmälan efter åsknedslaget och idag fick jag besked om ersättningen. Alla våra ersättningsanspråk beviljades, det enda som drogs av var åldersavdrag på tvättmaskinen men så var den ju 4 år också. Vi fick ersättning för alla datordelar utan något åldersavdrag. Sånt gillar vi!

Snart blir det ytterligare en försäkring via Länsförsäkringar, nämligen på hunden. Agria hör ju ihop med länsförsäkringar och det känns riktigt bra. Man får dessutom sänkt premie när man har fler försäkringar i samma bolag. Sånt gillar vi också!

Snart ska jag och Jonathan åka in till Borås och shoppa lite. Hönsmat, handbromswire, klockbatteri, glasburkar till gelé samt blomma till svägerskans födelsdag. Lovade även att Jonathan skulle få köpa lite lego. Sånt gillar han!

Idag är det sambons sista dag på jobbet, det finns inte så mycket mer jobb att göra nu så han har fått avsked kan man säga. På måndag åker han till arbetsförmedlingen och anmäler sig och sedan blir det a-kassa. Nästa vecka är han alltså hemma och det är jag också. Vi får iaf en veckas semester ihop. Sånt gillar vi!

Önskar er en skön fredag!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

