Det är en ros utsprungen…

till viss del iaf. Vår näckros i dammen har börjat öppna sina kronblad och jag tror att den kommer att bli otroligt vacker. Försökte ta kort på den idag men det blev inget bra. Ska testa i morgon igen. Våra guldfiskar var väldigt aktiva idag också och simmade nära ytan, de tycker nog att det är lite väl varmt nu.

Annars har det varit en underbar dag i sol och värme. Jag har legat ute och solat i flera korta omgångar, det är så varmt så man orkar inte ligga för länge. Lyckades faktiskt somna vid något tillfälle och vaknade och kunde inte komma på åt vilket håll jag låg, dvs åt vilket håll jag hade huvudet respektive fötterna. Då fattade jag att det var dags att gå in och svalka sig lite.

Sambon har tvättat båt och målat på uthuset. Ska lägga upp lite före och efterbilder sedan när det är klart.

Livet är härligt!
Kram Ann

2 Responses to Det är en ros utsprungen…

  1. Hönsflocken skriver:

    Näckrosor är ju för vackra! Vad kul att ni har såna

  2. Sofia skriver:

    Sv: Nix, men du kan få låna en liten bit. 😉

