Bloglovin’ har fått spunk tror jag…

Jag har ju använt Bloglovin’ ett bra tag nu och har lagt till några nya bloggar för några dagar sedan. Efter det har Bloglovin’ blivit helt tokigt. Samma inlägg kommer igen och igen. Antalet olästa inlägg är samma hela tiden, listan uppdateras inte m.m.

Dessutom är en del sidor sådana att Bloglovin’-baren nertill försvinner och då kan man inte klicka sig vidare men det är ju inte Bloglovin’s fel. Andra bloggar blir det fel på när de öppnas och de visas inte alls. Idag har dessutom en massa inlägg dirigerats om till nån inredningsblogg. Skitskumt. Ska plocka bort en del av de bloggar jag la till för att se om det blir bättre.

Har lite träningsvärk idag efter träningen igår men det är inte så farligt faktiskt. Ska träna i morgon också om jag kommer från jobbet i vettig tid.

Snart har jag bra en vecka kvar till semestern. Längtar verkligen! Förra året hade jag jobbat i fyra veckor innan jag gick på semester, hade inte riktigt lika mycket längtan då.

Önskar er en skön onsdagskväll!
Kram Ann

One Response to Bloglovin’ har fått spunk tror jag…

  1. Emma skriver:

    Ja tiden går sååå snabbt när man har saker och göra hela tiden. Så är det för mig. Det är och har varit en hektisk tid. Hoppas att du mår bra! Kul att du kikar in på bloggen och lämnar en kommentar i mellanåt. Kram!

