Jag har tränat!!

Idag var jag på introduktion på gymmet där vi ska få träna gratis genom jobbet. Vi fick en genomgång av alla maskiner och därefter fick vi köra lite om vi ville och jag körde på i drygt en halvtimma. Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer att ha i min otränade kropp i morgon…

Min målsättning är att träna två gånger i veckan. Känner verkligen att jag behöver förbättra såväl kondition som styrka. Man har ju bara en kropp och då gäller det att ta hand om den.

Ha det gott!
Kram Ann

One Response to Jag har tränat!!

  1. Göran skriver:

    Mycket sunt resonemang i sista meningen på ditt inlägg. Lycka till!
    Sedan tycker jag att träning kan ske ute i naturen, då får man den upplevelsen liksom på köpet. Men det är min uppfattning. Det viktigaste är att man tycker det är kul att träna och att man hittar sin grej

