Nu har jag skapat igen…

En Svampbob Fyrkant-dräkt har sett dagens ljus. Jonathan ska på maskerad i morgon och Svampbob är en av hans favoriter på TV.

Jag visste väl att jag skulle ha nytta av den gamla spjälsängsmadrassen någon gång.. =)

Resultatet får ni se i morgon när han ska fixas iordning helt och hållet. Jag är helnöjd med min insats iaf.

Edit 090614: Här kan ni se det färdiga resultatet.

Annars idag har det inte hänt så hemskt mycket. Har rensat i en massa pappershögar i köket och gjort mig av med en massa skräp. Tänkte börja i en ände av huset och rensa så får vi se om jag behöver börja om från början när jag kommit till slutet…

Önskar er en skön lördag!
Kram Ann

2 Responses to Nu har jag skapat igen…

  1. bakmammorna skriver:

    hahaham vad kul! det vore kul att få se en bild på resultatet också! 🙂

