Klänning är klar!!

Tidigare i kväll blev Sofias klänning klar och vi blev nöjda båda två. Tänkte lägga ut bild sedan när hon är fixad och klar för att åka på festen på torsdag. Vi testade även att locka hennes hår med värmespolar som jag fick låna av min underbara jobbarkompis Emma och håret blev kanonbra, fast jag inte gjorde det så noga. Det var så mycket smidigare än locktången, dessutom hinner jag ju sminka henne under tiden som spolarna sitter i. Jag gillar ju att vara effektiv och göra flera saker samtidigt så det passar helt perfekt.

Jag och dottern har fixat ett kort till hennes klassföreståndare också. Det blev lite rim och en fin bild på ett lite tjockare papper. Känns lite mer personligt än ett köpt kort. Deras klassföreståndare skulle fått barn för drygt två veckor sedan (de har en vikarie nu) så de vet ännu inte om hon kommer i morgon eller på torsdag. Ett körsbärsträd ska hon få iaf och en stor nalle. Trädet kommer dock inte att släpas med till skolan utan det kommer vi att köra hem till henne. Vi tänkte att det kunde vara fint med en present som hon kan gläjas åt i flera år framöver.

Nu borde jag sovit för längesen men det går bara inte att komma i säng i vettig tid hur mycket jag än försöker…

Kram å gonatt!
Ann

One Response to Klänning är klar!!

  1. gullan skriver:

    rim är du ju bra på!!
    snart har du kniven 😀
    Hej djå från Gullan!

