Jag är med och tävlar

Det blir inte så ofta som jag är med och tävlar i tävlingar på andra bloggar men de få gångerna jag har gjort det så har jag faktiskt haft turen att vinna.

Nu är jag med och tävlar hos Jennie på Kalasgott om Svenskt Havssalt från Kryddlandet.se

storm-havssalt_41253722

Vore riktigt kul att vinna!

Nu blev jag också påmind om att jag måste skriva upp salt på min inköpslista. Ska strax åka in till stan och hämta de stora kidsen som har varit hos sin pappa. Vi ska förutom en massa mat även handla skor till tjejen och byxor till grabben.

Ha en skön söndag!
Kram Ann

One Response to Jag är med och tävlar

  1. Josef Boberg skriver:

    Hmmm… – det är skillnad på salt och salt – precis som att det är skillnad på socker och socker.

    Visste Du att raffinerat socker är den tyngsta drogen av alla tunga droger ❓

