Heja Sverige!!

Jag är inte det minsta intresserad av fotboll. Inte ens när Sverige spelar nån viktig match. Jag vet knappt var det är för slags match de spelar men jag vet faktiskt att de spelar. Det hade varit svårt att missa, det räcker ju att kika in på Aftonbladet för att fatta att det är match på gång.

Nationaldagen har annars mest spenderats utomhus med plantering av växter, fika med svårföräldrar samt lite vin och öl med grannen. Just nu sitter jag inne och jobbar med Konsums flygblad, kycklingfiléer tinar i köket och ska bli till baconrullade kycklingbitar med nån slags crème fraiche-historia med gräslök eller basilika eller både och. Regnet öser ner utanför fönstret och det känns som en vanlig svensk sommardag.

Kram Ann

2 Responses to Heja Sverige!!

  1. gullan skriver:

    svårföräldrar, nytt bra ord som jag ska minnas.
    Hej då från Gullan!

    • annsann skriver:

      Gullan: Hahaha!! Det är inte första gången jag skriver fel på å & ä men denna gången blev det ganska kul. Vad tyckte du om brandmannen förresten?

