Sommarfötter forts.

Alltså jag är ju helt knasig, skriver ett inlägg som heter Sommarfötter och sedan skriver jag inte ett ord om mina fötter. Det jag skulle skrivit igår var att jag hade suttit på altanen i en halvtimma med fossingarna i fotbad och rakat benen samt filat på mina hemska hårda hälar. Nu känns mina fötter som två helt nya fötter och jag ska verkligen försöka att bli lite bättre på att ta hand om dessa viktiga kroppsdelar.

Har varit i staden en sväng idag, skulle köpt mönster och tyg till en klänning till Sofia men såklart var ju affären stängd på söndagar. Jag glömde liksom att kolla upp deras öppettider innan vi åkte iväg. I stället kollade vi in en massa andra affärer efter nån klänning eller lite idéer till klänningen jag ska sy och vi hittade en jättesöt vit klänning som hon ska ha på skolavslutningen. Skönt att den är klar iaf. Letade efter skor också men det var inte det lättaste. När Sofia blivit avlämnad för dansen så åkte jag till Coop och handlade lite. Hittade ett par jättefina vita sandaletter med klack som jag köpte till henne. Får se om hon gillar dem och om de passar annars har ju jag ett par nya skor att ha på mina sköna sommarfötter =)

Snart ska jag lysa äggen som ligger i kläckaren, nu har de legat i en vecka och det är två veckor kvar. Spännande!

Önskar er en skön söndag!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

