Lite piggare idag!

Idag känns det bättre, känner mig lite piggare och vettigare. Gjorde Konsums flygblad i går kväll och det var så otroligt segt, trodde knappt jag skulle orka göra klart det.

Dagen på jobbet var helt kaotisk. Kaffemaskinen började krångla i onsdags eftermiddag efter att jag hade rengjort den. Det visade sig efteråt att jag inte hade fått dit en visp helt rätt vilket gjorde att vispen gick trögt och en säkring gick. Efter fixande av säkring funkade den fint men i morse var den paj igen. Inget vatten kom, bara en massa pulver så det var grisigt som attans i maskinen. Ringde service igen och de bytte vattenpunp och indikator men det hjälpte inte. Till slut kom de fram till att det antagligen var kretskortet som gått sönder. Nytt kort beställdes men det kommer ju inte förrän på måndag. Det blev alltså lite stökigt runt frukosten och nästan direkt efter skulle vi ha avdelningsmöte så då gick 1 timma och 20 minuter. Åt min frukost under mötet för det hade jag inte tid med innan. Hann inte äta min lunch heller, fanns inte tid helt enkel. Köket var fullt med frukostdisk och jag hade en massa grejer att ta hand om. Hann ikapp iaf men lunchen tog jag med mig hem när jag slutade klockan två. Har egentligen bara slappat sedan jag kom hem, hängt ut en maskin tvätt i det fina vädret och slösurfat lite. Skönt!

Ska strax åka och hämta pizza, avviker lite från mitt LCHF:ande med gott samvete.

I morgon blir det skyttetävling igen. Åker till Göteborg för att tävla i fältskjutning. Jonathan ska följa med är det tänkt och min mamma men om lillkillen är lite förkyld som han är idag så ställer vi nog in.

Ha en underbar fredagskväll!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

