Psykiskt tröttsam dag

Det är varsel på jobbet och jag sitter med i förhandlingsgruppen. Ett fackligt ombud från vår region har suttit med under våra förhandlingar med företagsledningen. Det är förståeligt att företaget måste spara pengar men det känns ändå hemskt att fler måste sluta. Jag känner mig dock ganska säker på min tjänst trots att jag är bland de sista som anställts men helt säker kan man aldrig vara, någon kan ju faktiskt göra anspråk på min tjänst…

På fredag är det dags för nästa förhandling men jag kan nog inte vara med då för det är mitt under frukosten och jag har ingen vikarie den dagen. Det hade jag idag, världens bästa Lena, och det är så skönt att jag till 100% (eller 99 kanske man skulle säga med tanke på mitt kontrollbehov) kan lita på att allt funkar.

Önskar er en skön onsdagskväll!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

