Det som göms i snö…

Idag åkte jag in till staden för att fylla på lite i kylskåpet, köpa finbetong till sambon som lagar dammen samt köpa en räfsa för att kunna kratta upp alla löv.

Köpte en fin stålräfsa av märket Gardena, en sån där som man kan byta själva huvudet på, får se om vi köper nån annan del till skaften lite senare. Väl hemma blev det några tag md räfsan och oj vad saker det kom fram. Ett par av Jonathans sockar som nog har legat på gräsmattan sedan i somras, en rutten morot som har suttit på en snögubbe i vintras, en lite boll som barnen har haft och kastat mellan sig samt två stycken vattenblåsor som tidigare inte hade funnits på min tumme.

I morgon ska jag ge mig på en av våra planteringar, köpte ett knäskydd som förhoppningsvis ska skona mina knän lite. Ska ta lite före- och efterbilder tänkte jag.

Soliga och varma kramar!
Ann

Kommentarer inaktiverade.

