Plus noll, näää, minus noll

Alltså, Håkan i Färjan 2 på Kanal 5 måste ju vara nåt av det mest underhållande man kan kolla på. En del kommentarer är ju bara så vansinnigt roliga. Vi fick oss några fina skratt när TV-teamet var hemma hos Per också, det var som att se Roland i Torsk på Tallin igen. Per kollar i frysen och tar fram en färdig matlåda; ris och kassler, nästa låda, fisk och potatismos.

Innan Färjan började gav jag mig ut på en liten promenad. 35 minuter i rask takt blev 3,1 km. Inte så mycket kan tyckas men om man som jag inte är det minsta tränad så känns det faktiskt i benen nu. Jag går och står ju hela dagarna men det kan ju inte räknas som träning direkt. Skulle gått en lite längre runda på 5 km men kände att jag inte hade tid, ska försöka få till en runda senare i veckan. Måste verkligen börja röra mer på mig.

I morgon blir det lite extra på jobbet, det är avtackning av en som slutar och så ska jag göra iordning 60 tekakor till ett årsmöte som ska vara i matsalen senare på kvällen. Vid halv sex är det dags för utvecklingssamtal för Sofia så det lär bli en del att göra i morgon.

Önskar er en skön måndagskväll!
Kram Ann

One Response to Plus noll, näää, minus noll

  1. […] Nu skulle man kunna tro att det är Håkan i Färjan 2 som talar om hur kallt det är men det är det inte. Det är mitt resultat på vågen efter första […]

