Sovmorgon

Det blev en lång sovmorgon för min del idag, sover ju aldrig ut annars men snart är simskolan över då kan jag sovmorna mig lite på lördagar också. Sovmorgonen blev extra lång när jag för en stund sedan blev påmind om att det numera är sommartid som gäller. Oj vad klockan blev mycket helt plötsligt och oj vad lite tid jag fick över för det jag måste hinna med innan halv fyra. Tills dess ska jag ha fått Oscars träningskläder torra, de ligger just nu i tvättmaskinen, hoppas den är klar snart. Är mycket glad för vår torktumlare just i detta nu. Ska dessutom baka en massa muffins och ta med till hans fotbollsträning, försöker vara fotbollsmorsa på mitt sätt, hatar att kolla på fotboll men jag kan gärna baka till träningar och matcher. Så det är väl det som är måste som ska hinnas med, ska dessutom kliva ut i solskenet och släppa ut lite höns och tuppar så att de får trippa omkring i vårsolen.

Tjingeling!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

