Fredag… igen!

Fattar inte var veckorna tar vägen, tiden springer bara iväg! Har ju hört att tiden går fortare när man blir äldre men så gammal känner jag mig verkligen inte. Slutade vid kvart över två idag efter en ganska lugn dag på jobbet och var hemma vid kvart i tre efter att ha lämnat tillbaka några böcker på biblioteket, försent såklart så jag fick lite böter. Typiskt mig!

Klippte Oscar när jag kom hem, behövdes verkligen. Hans lugg har blivit så lång att han brukar ha mössa på sig när han äter frukost för att slippa få håret i ögonen.. =) När håret var klippt testade jag mitt och Sofias hårspray på honom och fick till en väldigt rolig frisyr, synd att jag inte fotade honom.

Just nu sitter jag och slappar i soffan och kollar på Lets Dance, passar på att blogga i pausen. Var inte sugen på att kolla på Så ska det låta, verkade inte vara några roliga gäster i kvällens program.

I morgon bitti är det simskola för Jonathan igen och senare på dagen kommer sambons mor och far och äter middag, tänkte bjuda på laxmedaljonger med romsås. Något mer är inte inplanerat i helgen, skönt!

Önskar er en fortsatt skön fredagskväll!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

