Bloglovin’ – fördelar och nackdelar

Nu har jag ju testat Bloglovin’ ett tag och jag är väldigt nöjd! Tänkte att jag skulle sammanfatta mina erfarenheter lite.

Fördelar:

  • Jag sparar jättemycket tid på att slippa gå via mina favoriter i IE för att kolla om mina bloggfavoriter har skrivit något nytt.
  • Jag slipper bli ”besviken” på att det inte finns något nytt att läsa.
  • Jag kan kolla mina favoritbloggar från vilken dator som helst.
  • Det är smidigt att bläddra till nästa inlägg (läs dock bland nackdelarna också).

Nackdelar:

  • Jag har blivit sämre på att följa upp svar på mina kommentarer i andras bloggar, funderar på om jag ska spara de inlägg som jag svarar på, fast man kan ju inte spara dem hur länge som helst. Blir kanske lite extra jobb med att rensa.
  • Ibland tar det någon timma innan bloggarna kommer in på sajten, iaf. vad jag har märkt.
  • Ibland funkar inte länkningen till nästa sida.

I det stora hela är jag helnöjd och jag kommer absolut att fortsätta med Bloglovin’.

Klicka här om ni vill prenumerera på min blogg Follow Tänk om jag ändå hade en blogg...

Kram Ann

One Response to Bloglovin’ – fördelar och nackdelar

  1. Fru Pusselbit skriver:

    Håller med dig i allt det du skriver och jag önskar dig en fortsatt trevlig och härlig söndag! =)

