Provlagat mat

Känner mig nästan som en mästerkock nu… =) Har provlagat laxen vi ska ha på tisdag och det fick bli min mat idag. Den blev så otroligt god (och snygg!) och jag hade lätt kunnat äta en portion till. Tur att jag bara lagade en. På tisdag ska vi äta förrätt och efterrätt också så vi blir nog mätta och belåtna. Lägger naturligtvis ut recept och bilder efter tisdagskvällen. Tyvärr äter vi alldeles för lite fisk här hemma, det är ju bara jag och sambon som gillar fisk, barnen kan iofs äta fiskpinnar och liknande men hur kul är det i längden egentligen.

Ska iväg och hämta store sonen från träningen klockan 18 och därefter hämta lille sonen som är och leker hos en kompis. Därefter blir det tvättvikning och sortering fram till klockan 20 då Wipeout börjar. Undrar om vi skrattar lika mycket idag?

Önskar er en skön söndagskväll!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

