Så rackarns bra!!!

För ett par timmar sedan kom jag hem efter föreläsningen med Anna Mannheimer och jag ler fortfarande. Vilken kvinna! Jag oc mina tre arbetskompisar var helnöjda efter hennes framträdande. Hon berättade om olika träsk som man kan hamna i som kvinna på jobbet och när man ska göra karriär. Hon tog upp sina egna erfarenheter och blandade in sin familj och sitt liv och bjöd verkligen på sig själv. Det var ca 650 åhörare i publiken varav drygt 500 kvinnor och det var många igenkännande skratt men jag tror att de män som var där hade lika roligt. Kanske de fick sig några tankeställare också. Om ni någon gång får möjlighet att gå på en föreläsning med Anna så säger jag bara: GÅ!!!

Nästa föreläsning i Unionens regi kommer att vara i Varberg och då är det Ola Skinnarmo som kommer på besök. Vi pratade om att vi ska försöka få ihop ett gäng som åker dit ihop. Föreläsningar av den här typen är både underhållande och nyttiga. Dessutom är det trevligt att träffas utanför jobbet, att man sedan pratar en hel del jobb är ju en annan femma.

Önskar er en god natt och en fin onsdag!
Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

