En utmärkelse!

youinspiremee
Det var nästan så att jag grät en skvätt när jag läste avsändare: Gullans fina ord som hon har skrivit om mig när hon utdelade ”You Inspire Me…” till mig!!

”Ann är allt det jag vill vara; duktig på att laga mat, ordningssam, en riktig mamma, men inte tråkig! Jag smyger in på hennes blogg och läser och inser att det finns människor som är som jag vill vara. Det inspirerar mig ändå ner i tårna. Nu blir jag inte likadan, utan använder inspirationen till annat! Men ändå!”

Tack Gullan!! Det värmer nåt så in i bänken! Fast det där med ordningssam vete sjutton, man väljer ju vad man vill dela med sig av både i bild och text.. =)

Du inspirerar mig också ska du veta! Du är frispråkig och jag får alltid ett gott skratt när jag läser dina inlägg. Du berör och delar med dig av den enorma kärlek du har inneboende! Tack Gullan! För att just du finns och är som du är!

Det är många som inspirerar mig i bloggvärlden (och i den vanliga världen) och det vore en omöjlighet att nämna er allihop men jag vill iaf ge den här utmärkelsen till:

Bina
Du gör ett helt otroligt jobb med din viktnedgång och jag kan inte annat än att beundra dig och inspireras av dig. Snart, snart, snart ska jag ta tag i min vikt och då kommer jag att behöva inspiration, den hittar jag hos dig.

Gabbiz
Några ord i ett mail fick mig att börja blogga, dina ord och ditt sätt att skriva i din blogg inspirerar mig till att skriva ännu mer. Tack!

Grodis
Ditt positiva sätt och din inställning till livet trots att det har varit och stundtals är väldigt tufft mot dig inspirerar mig till att bli ännu mer positiv än vad jag redan är. Du lyser upp min vardag med dina härliga inlägg. Dina tankar och din entusiasm gällande dina studier skulle nog även få den mest skoltrötte att bli inspirerad.

Nu vet jag inte om ni redan har fått den här utmärkelsen av någon annan men det struntar jag i för nu är det jag som blivit inspirerad.

Kram Ann

2 Responses to En utmärkelse!

  1. Bina skriver:

    Tusen tack söta söta du.. Jag håller med Gullan – nog katten är du superduper! Alla har vi olika styrkor och det är där vi kompletterar varandra.

    MASSA KRAMAR

  2. Camilla skriver:

    Fisken var suveränt god!! Jag har just lagt ut receptet på min sida, hoppas det var ok?
    Tack för ett riktigt superrecept!

    //Camilla i Motala

