Tidsbesparing

I dessa tider när det ska sparas på allt så tänkte jag att jag skulle försöka mig på att spara lite tid. Var tidigare tveksam till att prenumerera på de bloggar jag läser, iaf om man skulle få mail när en favoritblogg uppdaterades. Fick däremot nys om Bloglovin’ igår och det verkar vara något som passar mig, jag loggar in på min sida och kan sedan se alla som uppdaterat sedan jag var där sist. Det är dessutom lätt att bläddra sig fram mellan bloggarna. Ska ge detta en vecka eller två iaf och se om jag trivs med det. Har kvar bloggarna i mina favoriter i min dator iaf.

Klicka här om du vill prenumerera på mig! Follow Tänk om jag ändå hade en blogg... Du får en mysig fleecepläd och två tekoppar utan extra kostnad*

Kram Ann

* Gäller när du har prenumererat på min blogg i ett år och på något sätt kan bevisa det, porto 29.- betalas av mottagaren =)))

5 Responses to Tidsbesparing

  1. Gullan skriver:

    Hej,
    du har något som är ditt på min sida; kram
    Hej då från Gullan!

  2. Fru Pusselbit skriver:

    Haha, jag har redan prenumererat på dig via bloglovin ett tag! 😉

    Ha det så gott idag! =)

    • annsann skriver:

      Så det var du, Fru Pusselbit, som var den enda prenumeranten. Om du står ut i ett år så har du filten och muggarna som i en liten ask… =))

  3. Koola Viola skriver:

    Å jag ”prenumererar på dej” men inte via Bloglovin’. Vinner jag ingen filt då?
    *ser frusen ut*
    ;o)

    • annsann skriver:

      Det ska vi nog kunna ordna. Eller ett litet hemsytt täcke stoppat med hönsfjädrar kanske? =))

      Jag fattar först nu hur mycket tid jag har ”slösat” på att kika igenom mina favoriter varje dag, flera gånger… först en runda, och när den var klar var man ju tvungen att köra en till för någon kunde ju ha uppdaterat under tiden… snacka om att man blir skadad!!

      Varm kram i väntan på filten!

