Kan inte låta bli utmaningar…

iaf inte om de är av den lite roligare sorten. Nu är ju detta bara min andra utmaning iofs… =)

gabbiz var det som utmanade mig även denna gång och utmaningen går ut på att man ska svara på om man äter något av det som den som har utmanat tycker är riktigt äckligt och sen komma på saker man själv tycker är riktigt äckliga.

Här kommer gabbiz äckellista med mina kommentarer:

Lutfisk ~ Kan bara hålla med, något av det värsta som finns, tycker inte ens att såsen är god

Lever ~ Sakta i backarna här, lever är ju nästan det godaste som finns, efter fläsk med löksås ;o)

Fiskbullar ~ Hon har bra osmak den där gabbiz, fiskbullar hamnar inte på min tallrik

Korv Stroganoff ~ Men där var hon ute och reste igen, å andra sidan har hon ju inte smakat på min stroganoff.. =)

Höns i currysås med ris ~ Och där avslutade vi med ännu ett rätt, curry (den gula alltså) går fetbort!

 

Hur ser min äckellista ut då… jo:

Havregrynsgröt
Nudlar
Strömming
Sparrissoppa
Kalops

Kan inte direkt komma på vilka jag ska utmana så du som känner för en utmaning får väl anta den!

Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

