Antiskrynkelkräm

Jag har sedan två veckor tillbaka använt nån ögonkräm som ska vara bra mot rynkor runt ögonen. Nu är jag ju inte så där alldeles jätterynkig men en och annan liten skrynkla finns det, jag är ju trots allt 41 år. Inte för att jag vet om såna här krämer fungerar men nu vill man ju liksom inte sluta för tänk om det ändå fungerar och så slutar man och så kommer alla rynkor tillbaka på en gång. Hur skulle man då se ut?

Funderade ett tag på om jag skulle kräma runt endast ett öga för att kunna se något resultat men det hade ju sett jättekonstigt ut med ett rynkigt ögonparti och ett som är alldeles helt slätt och fint. Om det nu skulle fungera vill säga. Det jag kan märka när jag använder krämen är dock att jag blir lite irriterad i ögonen men om det är krämen eller rengöringslotionen som är boven i dramat det vet jag inte. Har testat att utesluta än den ena och än den andra men har så kort minne att jag inte kommer ihåg vilken det var jag tog bort.

Ibland är huden runt ögonen lite svullen på morgonen. Är det kanske så antiskrynkelkrämen fungerar? Huden runt ögonen svullnar och poff så är alla rynkor borta.

Kram Ann

2 Responses to Antiskrynkelkräm

  1. silverblavinge skriver:

    Haha! Jo, det är säkert så de fungerar! 😀

  2. Fru Pusselbit skriver:

    Man vill ju gärna tro att det hjälper, men man behöver ju inte köpa den allra dyraste krämen i alla fall! 😉
    (Jag är 42, så jag har någon rynka jag också…)

