Sovmorgon!!

Det blev sovmorgon idag men jag kan inte med att tala om hur länge jag sov… =)

Det har varit en lugn och skön lördag annars, sambons päron var här och fikade och kollade på mina senaste framgångar inom släktforskningen och de tycker det är så roligt att läsa om en massa gamla släktingar från förr. När de hade åkt satte jag mig och läste lite kyrkoböcker och soldatlängor. Har hittat en soldat i sambons släkt hittills.

Melodifestivalen började ju idag om någon mot all förmodan har missat det. Blev förvånad över att Marie Serneholt inte gick viare, tyckte att hennes låt var ganska bra. Alcazar var klart bäst iaf och förtjänade verkligen sin plats i finalen. Till melodifestivalen åt vi hasselbackspotatis, fläskfilégryta med chili, purjolök och vitlök samt vitlöksbräserade morötter. Recept och bilder kommer när Wallanderfilmen är slut. Springer iväg in till datorn när det är reklamavbrott i filmen. Ibland önskar man att man hade en bärbar dator…

Kram Ann

Kommentarer inaktiverade.

