Stekt fläsk med löksås!

Finns det något godare? Kan det bli mer svenskt? Kan det bli mer husmanskost? Skulle inte tro det! Det blir inget recept idag, bara lite inspiration till någon kanske, som inte lagat fläsk med löksås på länge… Vi åt tills våra magar stod i fyra hörn, sambon, jag, store och lille son. Dottern är inte lika förtjust i det och då passade det ju bra att hon var och dansade och fick en kycklingburgare när hon kom hem i stället. Jag har hittat det bästa fläsket dessutom, Tulips skivade rimmade fläsk i ett paket om ett kilo. Vet inte om det finns i alla affärer, jag köper mitt på Maxi. Utan svål och brosk är det dessutom, kanonsmidigt!

Nu ska jag skriva en sån där fråga som jag hade lovat mig själv att jag inte skulle göra….

Hur är det med er som läser. Gillar ni stekt fläsk med löksås?

*brrrr* jag ryser åt mig själv…. =)

Kram Ann

2 Responses to Stekt fläsk med löksås!

  1. gabbiz skriver:

    Jag AVSKYR stekt fläsk med löksås. Det kan vara något av det äckligaste som finns. *ryser* Min arbetskamrat som jag oftast äter lunch med tycker att det är en höjdare, medan jag vägrar ens följa med in på restaurangen..

  2. […] Stekt fläsk med löksås! Skicka receptet till en kompis […]

