Lös på ork

Jag är trött! Borde väl egentligen gå och lägga mig då eftersom jag är trött men jag har ju varit trött hela dagen utan att gå och lägga mig så varför skulle jag göra det nu? Nä skämt åsido, jag ska snart gå och lägga mig, före midnatt är det tänkt.

Har varit heltrött hela dagen, efter lunch orkade jag knappt röra mig, min fötter kändes som blyklumpar och gjorde ont. Jag fick verkligen peppa mig själv att göra de sista sysslorna på jobbet. Det jobbiga var när jag satte mig ner, då orkade jag knappt komma upp igen. Tröttheten har sedan hängt i under kvällen och gissa vem som slumrade till när Jonathan skulle somna. Det blev dock ingen djup och lång sömn.

Det är så många saker som jag borde ha gjort idag som jag absolut inte har orkat med. Jag skulle ha slängt ut granen och plockat undan julpyntet, hoppas inte att det är straff på att inte plocka undan allt till tjugonda knut. Dessutom skulle jag ha sammanställt ett medlemsblad till min skytteförening. Det hade ju inte skadat om jag hade sorterat all tvätt och lagt in nån mer maskin. Dessutom borde jag ta mig i kragen och maila till en klubbstyrelse där jag är valberedning. Jag får lite dåligt samvete för att jag inte har gjort alla de där sakerna men å andra sidan har jag hunnit träna lite luftpistol precis som jag hade tänkt. Borde egentligen tränat mer för det är serietävling i morgon men det får gå som det går, tar det som ett träningstillfälle. Jag har ju även jobbat en massa och jag lagade mat när jag kom hem. En tur till Borås blev det också för upphämtning av en styck dotter som varit på dansskolan. Dessutom ska jag plocka ur diskmaskinen och röja i köket innan jag går och lägger mig så jag kan nog somna med ganska gott samvete iaf, trots att jag har några måsten som får vänta till en annan dag. Att jag kommer att somna gott är jag helt övertygad om iaf.

Kram å gonatt!
Ann

Kommentarer inaktiverade.

