Nöjd, nöjdare, nöjdast

Ibland behövs det inte så mycket för att man ska känna sig nöjd och tillfreds.

Jag vaknade i tid i morse, trots sent sänggående igår och vansinnig dygnsrytm under min ledighet. Nöjd!

Köket såg fortfarande ganska städat ut när jag kom hem från jobbet, torkade bara av spisen. Nöjdare!

Köttfärspirogerna blev riktigt goda och kräsne sonen åt en och ville ha en till! Nöjdast!

Som sagt, ibland behövs det inte så mycket.

Andra saker jag är nöjd över idag är

  • att jag lyckades fiffla till det med nätverket mellan Vista och XP så att det gick att komma åt sonens dator från min dator, ingen lätt sak enligt de som kan.
  • att min blogg har fått mer än dubbelt så många besökare idag jämfört med igår, vilka är ni alla som besöker mig?
  • att jag har ett glas gott rödvin jämte mig.
  • att det är helg i morgon och om vädret vill så åker vi skridskor i morgon igen! Jonathan åkte igår igen i massa mycket minusgrader och det gick ännu bättre än första dagen.

Önskar er en underbar trettondagsafton!
Kram Ann

4 Responses to Nöjd, nöjdare, nöjdast

  1. Koola Viola skriver:

    Jag är här och besöker dig till exempel :o)
    *räcker upp en hand*

  2. Fru Pusselbit skriver:

    Jag har också varit här och kikat! 😉

  3. E skriver:

    Hej, tack snälla för din fina kommentar. Uppskattar den mycket. Ja, vi får väl hoppas att det går vägen under 09. Må väl

