Tidig lucia

I morgon är det luciafirande på jobbet vilket innebär att jag ska vara på jobbet halv sju i stället för halv åtta. Kommer att ta emot att gå upp en timma tidigare är inte det minsta morgonpigg fast det brukar faktiskt funka bra när det är något speciellt som jag måste gå upp till.

Får hjälp en stund i köket på morgonen med att fixa fram kaffe i termosar och lägga upp lussekatter och pepparkakor på brickor på borden, förberedde redan i eftermiddags genom att ställa ut alla brickor, lägga servetter på och sätta fram värmeljus på alla bord. Klockan 7:30 kommer Lucia och hennes följe och förgyller vår morgon, ska ta med mig kameran och se om det blir några bra bilder.

Önskar er en trevlig torsdag, snart är det dags för sängen för min del.
Annsann

One Response to Tidig lucia

  1. Linda m. 4 barn skriver:

    skicka gärna en skiss på trädet till min mail
    mammis_3@hotmail.com

